Vart fan har jag vart!!!???

Dne ända stora frågan som dem flesta ställer sig just nu är varför jag inte har gjort nått roligt inlägg som vanligt och den ända rimliga förklaringen är väl att jag varken har haft lust,tid eller ork.Så lite snabbt fattat så har det ju faktist nästan blivit sommar nu trots att det regnade igår så var det rätt mysigt!
Men vad har hänt:
-Jo jag har hunnit blivit singel tråkigt nog men det är bara att kämpa vidare
-Har fixat sommarjobb och praktik med mycket bra betalning:)
-Fixat johnnys bil iallafall

Men jag funderar lite eller har en lite fråga beroende på hur man ser det men ni kan väl skriva vad ni har gjort eller ska göra en dag som denna?=)=)
Självklart ska vi ha två små citat med i bilden också:

"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken"
"En sann gentleman är en sån som kan spela säckpipa men överväger saken att inte göra det"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0