Jippi överlycklig!

Fy fan säger jag bara,det var ju planerat att vi bara skulle köra en leverans idag men jag fick veta nyss att vi skulle skicka iväg 2st!
Visst det är väl bra så,det blir ju pengar men det är bra att man hade fått veta det i förväg så man kunde avboka allt annat man skulle göra.Och idag hade vi prov i virkesbehandling som vi alla trodde skulle ta 3 timmar och ligga på 10 dubbelskrivna sidor men det vara bara cirka 25 frågor som man svarade på ungefär 40 minuter och det känndes rätt så bra faktist så det finns npg en chans att man kan få godkänt!
Jag kanske skickar in ett nytt inlägg när jag kommer in ikväll men räkna med att det inte blir nått innan klockan 9 för då har jag bokat klipptid hos Maggi och det kommer nog kanske att komma bilder på.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0