Modernitet det här med att blogga!??!

Jaha,nu ska man väl ändå börja med detta också! Blogga måste vara dagens enda riktiga medlinges redskap eller till och med kontaktsida för unga människor säger vissa. Vad vet jag,jag har ju aldrig gjort det här förut. 
Men nu ska inte ni få förutfattade meningar om att jag verkar vara en typ som ser allt på den negativa sidan utan det är nästan värre!
Nej nu ska vi inte gå händelserna i förväg eller vad säger man.Jag är väl rätt så snäll.....OJJJJJJJJJJ.........Nu var det ju en kontaktsida iallafall!                 FÖRBANNAT!!!!!!

Hmmmmmmm.....................
-Vad ska man skriva?
-Kommer någon att läsa det här?
-Hur ska man skriva?

Ja,frågorna är många och det är inte bara jag som känner mig osäker på det här.Visst vi har många stora bloggare,Blondin Bella m.fl,dem måste ju också suttit i den här sistsen nångång. Man är osäker eller är det bara jag?

Jaja, nu ska inte jag tråka ut er i förtid när jag knappt har börjat så vi kan väl säga så här: Jag kommer lova er att skriva om så roliga grejer det bara går,sånt som intresserar mig,vad som händer i världen,musik m.m
Och ni får gärna kommer med förslag på vad jag ska skriva om?
Så jag tänkte nästan avsluta med två citat som förklarar lite hur man kan känna sig, kanske i kärleken:

                                                      -En resa på 100 mil startar med ett steg. 

                                                      -Vägen till startplatsen är oftast den längsta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

höhö ja ska följa dig xD

2009-04-15 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0