Jippi

Kollade ni på Let´s Dance i Fredagas,då vet ni vad jag pratar om!
Det var ju nästan solklart att folket skulle välja han och det är ju faktist han,Sveriges Starkaste man som har utvecklast mest under hela programmets gång.Och vilka framgångar han har utvecklat.
För Lajla kunde inte vinna, inte sveriges Ledande MILF och sveriges osexigaste man,då måste man var dum om man röstade på de.Jag vet att jag kommer få mycket skit för att skriva det om Lalja Bagge men va fandet är väl det blogg är till för,att kunna uttrycka sig så gott som anonymt.Och vilken show Magnus Samuelsson har gjort under programmet.......

Han har gått från klarhet till klarhet, från 0-100 på bara ett par veckor. Och jag vet att han inte själv heller trodde på att få komma ända till finalen.Men vilket ämne att kunna få diskutera.Jag satt nästan som bänkad framför Tv eller kanske inte för jag höll på att flytta Starbell på bloggen här,men jag kom precis hem i tid när dem skulle Öppna upp "det berömda kuveret".Och vilken grej va,en 2 meter lång man på 140 kg med bara muskler tar hem Let´s Dance 2009.
Jag säger bara en sak:
                                                                                 
                                                                                                           Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0