Har ni gjort det?

Ja,rubriken kanske berättar om nått annat mindre barnvänligt fast det skulle jag väl aldrig skriva om;)

Nej,det handlar ju precis om vad som man skulle ha gjort inatt?
Just det,sommartiden,man kunde inatt sova 1 timme längre om man nu tycker det är roligt.Och va skönt det kändes att gå upp imorse,sova 1 timme längre och sommar är på väg men det var väl att hoppas för mycket.Det var regn i luften och lite snö låg fortfarande kvar men vem bryr sig,Jag har ju min Nadja och jag åker ner till henne om 1 vecka:) längar som fan alltså.Och hon vill att jag ska rida fast jag har sagt att jag är höjdrädd:P men bara hon är med och visar så ska man nog inte ramla av.Sen kommer hon upp hit och Pappa har sagt att hon måste träffa alla,fast det vet jag inte då kanske hon aldrig vill komma upp hit igen!
Men man ska aldrig klaga och jag gör väl som vanligt att avsluta med ett citat för dagen eller vem vet,det kanske kommer ett nytt inlägg ikväll.Det vet ni bara om ni läser/kollar:

-För en generation sen behövde människorna vila efter avslutat arbetsdag.Nu behöver vi motion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0