Flytta!

Jaha,vart ska nu Starbell flytta? Aká Jozzan........
Allt började en mulen tråkig fredag kväll när jag inte hade nått bättre för mig och jag visste att någonting skulle hända!
Då helt plötsligt utan anledning ringde telefonen,det var hon,den förutbestämmda Jozzan som bara behövde lite hjälp med flytten:P
Så hela fredag kvällen bar jag lådor,jag fick psykologiska mén,dricka kaffe och käka hemköpta bullar och fick veta att Jozzan ser ut som en "Välansad Kalkon"     (FRÅGA INTE)
Så på söndag blir det flytta av Radioaktivt avfall och Möbler;)

Jag kommer iallafall ringa Astra Zenca om sanering sen så............

Kommentarer
Postat av: Jozefin

Hahaha jag dör!!! men mamma och jag äger xD

2009-03-28 @ 22:40:31
URL: http://starbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0