Bygga driftbil av Nissan 200sx!

Jag har bestämt mig för att bygga en ren banracing bil som man kan använda till driftning också!
Grunden kommer att vara en Nissan 200sx av någon årsmodell och tankar är många men grundprincipen är väl att bygga en racing-bil av högsta klass för minsta ekonomiska medel!
Så förslagen jag har är många:

-Över 400hk i motorn
-Kan bli att regga den så man får köra den på väg
-Ställbart chassi
-Hel-bur inne i bilen
-Svart med röda detaljer

Det är väl grunden jag kommer att gå på.Jag kommer göra allt själv och kommer därför att bli mycket billigare!
Sen kommer den gå på dem flesta banträffar och sladda hejvilt med mycket rök!
Så följ inlägget och kom gärna med förslag till bilen:)
Jag kommer troligtvis köpa den i höst så jag kan köra med den till sommarn därpå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0