Bilgäng?

Nu har jag kommit på en rätt så smart idé!
Det är säkert inte bara jag som tycker att snabba bilar och banracing med drift är kul?
Då har jag funderat på om man kanske skulle dra ihop ett gäng sen som kan dra iväg på lite banträffar och utställningar.
Så jag har väl några krav:
-Intressen av bilar
-Kille eller tjej spelar ingen roll
-Har eller tar körkort snart:)
-Intresserad av att kanske köra lite bana eller sladda!
-Gillar/intresserad av att meka!

Om det nu är nån som inte stämmer inte här så kan du ju också sjävlklart höra av dig=)
Jag tar ju då körkort i oktober och jag har planer på att bygga en ren ban/drift bil och då är det inte så jävla roligt att åka på träffar själv så om man kan dra ihop ett gäng sen:)
Så jag kommer troligtvis nu att lägga upp en bygg-blogg om hur jag kommer att bygga och vad jag har för tankar om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0