Världens underbaraste tjej!

Jag har hittat världens underbaraste tjej, en tjej som är helt underbar på alla sätt och vis.Första gången jag såg dig var det som en blomma som slog ut,du var och är helt underbart vacker.När jag tänker på dig så slåt mitt hjärta volter av lycka och varje gånge du rör mig får jag gåshud och skickar signaler till mitt hjärta som gör att det slår snabbare.Du är den ända tjejen som jag har verkligen älskat och jag hoppas att det är dig jag kommer att få leva livet med för jag är så himla lycklig med dig så jag struntar i allt annat.
Jag hoppas att det är jag som är din stora kärlek för det är det du är för mig, Emelie Sofia Martinsson, det är dig jag vill leva livet med för jag har aldrig vart så lycklig som jag är när jag är med dig!
Det finns tyvär inga ord för vad jag känner för dig, men om jag kunde sjunga skulle jag sjunga mina känslor för dig, om jag kunde dansa så skulle jag göra det men det ända jag kan göra är att ge dig mitt hjärta och mitt ord på att jag alltid kommer att älska dig.
Jag hoppas att du känner samma för mig för om du gör det så kommer jag ge dig vad du vill och jag skulle kunna göra vad som helst för dig älskling.
Heart Två hjärtan som tillsammans blir ett helt och det är precis så jag känner för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0