Semester!

Ja,som ni kanske har märkt så har jag inte vart någe rolig alls och det får man väl be om ursäkt för men det kan har vart därför att det är  man ju faktist sommarlov och jobbar så man har faktist inte tid till att sitta vid datorn hela tiden.....
Men det som har hänt är väl att jag tog en vecka semester nu och följde med min älskling till Halmstad och  min bara hade allmänt mysigt,jag har fått igång min lilla blåa 240 och den går faktist som ett skott,eller nått!
Men det som kommer att hända i sommar är väl att min flicka kommer upp 7 Augusti på Spartacus som kommer att bli årets FEST med stora bokstäver;)

Ha en bra sommar med massor av bad,smek och sol dagar framför er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps.
Som alltid brukar jag ju avsluta med ett citat och dagens citat blir:
"Fyll dagarna med liv och inte livet med dagar"

                                                                                                                                Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0