Detta vill jag deddikera till min Älskling!!

Jag kanske inte har vart riktigt klar med mina känslor den sista tiden men du får absolut inte tro att de har svalnat för det enda dem gör att dem bränner mer och mer för var dag som går. Jag vill att det alltid ska vara vi och jag är kanske inte den perfekta men jag ska gör allt jag kan för att jag ska behålla dig.Kärleken är som en orkideé,man måste sköta om den för att den inte ska dö ut och på den sista tiden har den fått stått för varmt och fått för lite vatten men jag ska ändra på det nu,det är du som är min lilla ros och jag vill att du alltid ska vara min och jag ska försöka vårda dig så mycket jag bara kan.Jag måste ha dig för att leva och du är min livsvilja och jag hoppas verkligen att det är vi som en dag ska skaffa barn och hus och se hur allting utvecklar sig.

JAG ÄLSKAR DIG UTAV HELA MITT HJÄRTA OCH JAG KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e glad att du e lycklig <3

2010-05-06 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0