Skruvemåla! Finns det?

Om ni inte redan visste så finns det faktist nått som heter så.Nej,faktist så gör de det. Nu kanske ni vill veta hur jag kom på nått så dumt som skruvemåla och inte typ jordbävning,men det är faktist sant. I urskogarna i småland så finns det en liten by på vägen mot gullabo plus lite till,en lite by som innehåller samma personer som vi.Fast kanske inte:P:P Jag trodde först det låg på vägen mot blekinge vilket det inte gjorde som tur var men kanske ändå men säg inget till Pappa för jag fick inte åka dit om det låg i Blekinge för då var det tyglingen för nära min kusin eller vad han pratade om?Så om ni vill hitta hit följ swebus till kalmar,ta av mot torsås,ring mig sen så ska jag leda om er till kiruna,Gnesta eller till och med Gullabo! Om ni vet vem Gullabo-Jansson är så vet du vad jag talar om:)
End off story:)

Nu kom jag på en sak,jag brukar ju alltid avsluta med ett citat och idag är inget undantag:

En resa på 100 mil startar alltid med ett första steg
Resan till startplattan är alltid den längsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0